Autode kiirremont

autode kiirremont

autode remont

rent remondi töökoda

tespera

kiirremont

autoparandus

õlivahetus
Uudised
Paldiskis toimus Scoutsrännak 2007
26.03.2007

Neljapäeval, 22. märtsil toimus Scoutspataljoni taasloomise 6. aastapäevale pühendatud sõjalis-sportlik matk „Scoutsrännak 2007”.
Hommikul kell 9.00 kõlanud stardipaugu järel suundus Paldiski linna ja Pakri poolsaart läbivale 30-kilomeetrilisele rajale 600 võistlejat nii Eestist kui välisriikidest.
Rännaku võitis Kaitseliidu Alutaguse maleva kaitseliitlane Heinrich Sillang, kes läbis distantsi rekordilise ajaga 2.45.09, mis oli 9 minutit kiirem kui mullu. Teisele kohale tuli Pärnu pataljoni ülem kpt Rain Jano ajaga 2.49.42 ning kolmanda koha saavutas ajaga 2.50.02 kiirem tsiviilvõistleja Rain Vellerind spordiklubist STAMINA. Neljandana jõudis finišisse Scoutspataljoni võitleja kpr Denis Pavlov, kes läbis distantsi ajaga 3.01.54
Kõik osavõtjad, kes suutsid läbida raja vähemalt nelja ja poole tunniga, said rännakumedali. Lisaks kingiti esimesele sajale lõpetanule Scoutsrännak 2007 T- särk. Ülejäänud võistlejad said diplomi.

 

Rännaku pilte võid vaadata siit !

Neile, kes plaanivad üritusest osa võtta järgmisel aastal tagantjärele juhend-tutvustus:
Scoutsrännak on pühendatud Scoutspataljoni taasloomise aastapäevale (29. märts 2001.a).
Rännaku eesmärk on proovile panna iga osaleja füüsilised ja vaimsed võimed, tutvustada ennast ja tutvuda teiste jõustruktuuridega. Üritus sümboliseerib meie jõustruktuuride ühtekuuluvust.
Rännakust võivad osa võtta kõik soovijad. Rännaku õhkkond peab olema sõbralik ja sportlik. Rännaku osalejate vanus, auaste ja sugu ei ole olulised. Rännakul valib iga võistleja oma tempo ja formeeringud on vabad. Rännaku pikkuseks on umbes 30 km ja selle läbimiseks aega 8h.

Ürituse ajakava ja registreerimine:
07.00 – kohaloleku kontroll ja kaalumine – Scoutspataljoni territoorium
09.00 – ühisstart – Scoutspataljoni territoorium
09.00 –17.00 – tegevus rännakutrassil
14.00 –17.00 – finišeerimine ja kaalumine – Scoutspataljoni riviplats

Registreerimine – korraldajate töö kergendamiseks palume eelregistreeruda. Eelregistreerimine toimub nimeliselt! Võistluspäeva hommikul toimub täiendav nimede kontroll.
Varustus:
Rännakul kasutatav kohustuslik varustus on järgmine:
1. Välivorm või matkariided
2. Seljakott
3. Teenistusrelv(automaat) + 1 salv ilma laskemoonata, mis puudumisel asendatakse 5 kg-se liivakotiga.
Seljakoti raskuseks peab olema 10 kg (ilma relva, salve, vee ja toidu kaaluta). Rännaku ajal võib relv (liivakott) olla seljakotis.
Varustus peab olema igal osalejal eelnevalt komplekteeritud(vabad vahendid) ja kaalutud. Kontrollkaalumine toimub vahetult enne ja pärast finišit. Vajadusel lisatakse kaalu liivakotikestega.
Need, kelle seljakoti raskus (ilma relva, salve, vee ja toidu kaaluta) finišis on vähem kui 10 kg, diskvalifitseeritakse. Rohkema varustuse kaasavõtmine rännakule pole keelatud.
Trassi üldkirjeldus:
Trass läbib ilusaid looduskauneid kohti ja vaatamisväärsusi, mis asuvad Pakri poolsaarel ja selle ümbruses. Seoses varakevadega võivad teed ning rajad olla lumised, libedad, porised või vesised. Põhiosa trassist kulgeb mööda kõrvalisi teid, kus liiklusoht on minimaalne, v.a esimesed 2 km, mis kulgevad linnas ja mööda suurt teed. Trassil ei ole takistusi ning puudub vastutegevus. Teede ristumiskohtades on väljas juhatusmeeskonnad, kes ergutavad ja eksinuid abivalmilt õigele teeotsale tagasi juhatavad. Trass on maastikul tähistatud kollase lindiga ning iga 5 km tagant on km tähis. Trassil ei ole lubatud kasutada trassilt kõrvale suunduvaid otseteid. Rännak toimub aususe peale!
Julgestus:
Rajal liigub ringi kaks mobiilset esmaabi meeskonda, kes annavad esmast arstiabi ja vajadusel evakueerivad vigastatud või haigestunud osalejad lähimasse julgestuspunkti. Julgestuspunktid asuvad trassil iga 5 km tagant ja kõigil osalejatel on õigus pöörduda abi saamiseks ükskõik millises raja julgestuspunktis asuvate julgestajate poole Rännaku katkestanud toob julgestuspunktidest ära julgestusauto.
Start ja finiš:
Startijad peavad läbima kaalumis- ja registreerimistelgi, mis asub vahetult enne pääslat. Peale kaalumist ilma mõjuva põhjuseta enam tagasi minna ei tohi! Pärast kaalumist ja registreerimist liiguvad osalejad lintidega tähistatud ootealale, kus oodatakse ühisstarti. Start antakse lõhkepaketiga. Finišeerimine toimub sekretariaadi telgis, kus fikseeritakse distantsi läbimise aeg ning kaalutakse varustus. Kui kaalumine on lõppenud edukalt väljastatakse diplom ning trassi alla 5 tunniga läbinutele ka medal. Pärast lõpetamist on võimalus pesta ning süüa sooja suppi. Pesemisvõimaluste kohta saab informatsiooni kohapeal olevatelt organiseerijatelt.
Toitlustamine:
Iga osaleja vastutab oma hommikusöögi eest ise. Umbes 10-ndal km asub esimene toitlustuspunkt kergete suupustete ja puuviljadega. Trassi 20-ndal km pakutakse osalejatele sooja mustikasuppi ja erinevaid puuvilju. Vee jagamis punktid on iga 5 km juures. Joogivesi on 0,5l pudelites ja igal osalejal on võimalik kohapeal juua ning täita oma veepudel veega.
Lõppsõna:
Pärast pesemist ning sooja supi söömist võivad osalejad lahkuda Scoutspataljonist oma äranägemise järgi (üldist lõpurivistust ei tule). Mida rohkem osalejaid, seda võimsamalt näitame üldsusele oma ühtekuuluvustunnet! Oodatud on kõik! WELCOME TO PALDISKI



 

 


« Tagasi
 
Paigaldajad

   ...